Hoe vaak moet ik inloggen? Je blijft automatisch ingelogd in de handelaarsapp, zodat je er zonder onderbrekingen gebruik van kunt maken. In uitzonderlijke gevallen kan het echter nodig zijn om opnieuw in te loggen. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als je er zelf voor gekozen hebt om uit te loggen of wanneer je een nieuw wachtwoord wilt instellen.
Daarnaast kun je op meerdere toestellen tegelijkertijd ingelogd zijn, waardoor je flexibel kunt werken vanaf verschillende apparaten.
Medewerkers kunnen snel en eenvoudig inloggen in de handelaarsapplicatie zonder een wachtwoord in te voeren door gebruik te maken van de Softkey. Dit is een handige oplossing, vooral voor medewerkers aan de kassa. Door de Softkey te scannen, loggen ze direct in op een beperkte versie van de handelaarsapplicatie.
Met de Softkey hebben medewerkers toegang tot: - De Portefeuille: voor het scannen en valideren van cadeaubonnen. - Een vereenvoudigde versie van de tab Vestiging met de basisinformatie over de vestiging. - Instellingen: met beperkte functionaliteiten.
Voor toegang tot de tab Overschrijvingen of om persoonlijke gegevens aan te passen, is het nodig om in te loggen met een e-mailadres en wachtwoord.
De Softkey is vooral handig voor medewerkers aan de kassa of flexijobbers. Je kunt de Softkey afdrukken en bij de kassa plaatsen, zodat medewerkers deze eenvoudig kunnen scannen. Hierdoor hoeven zij geen wachtwoord of e-mailadres te onthouden, wat tijd bespaart en fouten voorkomt.
Met de Softkey kunnen medewerkers snel en zonder problemen: - Bonnen van klanten invoeren of scannen. - Efficiënt werken zonder dat ze toegang hebben tot gevoelige gegevens of instellingen.
De Softkey is een praktische oplossing om het werkproces te vereenvoudigen en tegelijkertijd de veiligheid van het account te waarborgen.