Augustus 2024
Last updated
Last updated
Omdat de Otzy app sinds kort via de browser kan worden opgestart als alternatief voor de native app, kan de pincode niet meer op telefoon bewaard worden en dienen we deze op database niveau bij te houden. Dit heeft als gevolg dat de app niet meer moet gereset worden om een nieuwe pincode in te stellen wanneer de gebruiker zijn/haar pincode vergeten is. De gebruiker kan de pincode eenvoudig resetten via een link die wordt doorgemaild. Gebruikers kunnen dus nu gewoon uitloggen in de app zonder dat ze een nieuwe pincode moeten instellen.
Indien een partner (handelaar, bedrijf, dienstverlener, organisatie) zich registreert in de Otzy app met een postcode die in geen enkele economie zit, dan zal de partner op het homescreen van de app een melding zien dat het ontvangen van munten nog niet mogelijk is. Via de knop deelnemen
kan de partner bladeren door de lijst van economieën en indien gewenst aan een economie een verzoek versturen tot deelname aan één of meerdere campagnes. Na goedkeuring kan het innen van munten beginnen.
Het is vanaf nu mogelijk om munten te transfereren van de ene wallet naar de andere binnen dezelfde economie. Dit is handig wanneer je wallets deelt met andere gebruikers.
Bij een betaling of schenking wordt nu enkel gevraagd om een wallet te kiezen wanneer de gebruiker beschikt over meerdere wallets.
De term Te besteden in deze winkel
werd vervangen door Hier te besteden
De footer menu Profiel
werd vervangen door Instellingen
Als je klikt op het detail van een partner in de kaart wordt het detail van de partner getoond.
We wijzigden de term handelaars naar partners in het kader van toekomstige use-cases zoals parkeerincentives of mobiliteitsbudget waarbij munten worden geïnd door dienstverleners en niet zozeer door handelaars.
In de statistieken van de spender werd het bedrag van de opgeladen vouchers niet meegeteld.
Er ontbrak in het inputveld van de pincode onder het 6e cijfers een streepje.